کتاب نقشۀ ذهن مشتری منتشر شد

این کتاب به محققان بازاریابی و مشاوران تبلیغاتی نشان می دهد که برای دستیابی به عمق خواسته ها و نیازهای مشتریان هدف، و تعیین عوامل اثرگذار این خواسته ها و نیازها بر طراحی محصول و طراحی پیام تبلیغاتی و انتخاب رسانه مناسب، چگونه عمل کنند.

مطالعۀ این کتاب را به تمامی مدیران، مشاوران و محققان بازاریابی و تبلیغات توصیه می کنم. برای تهیه آن می توانید به انتشارات بازاریابی به شماره تلفن : 71 و 66408251 در تهران مراجعه فرمائید.

/ 0 نظر / 25 بازدید