پست های ارسال شده در اردیبهشت سال 1394

به کارکنان مان روش مواجهه با مشتریان سوء استفاده گر را آموزش دهیم

 برگرفته شده از مقالۀ "چه زمانی و چرا حسابمان را از مشتری جدا کنیم"  توسط لیور آروسی گاهی اوقات قانون "همیشه ... ادامه مطلب
/ 0 نظر / 39 بازدید

کیفیت عملکرد کارکنان مان را اندازه گیری کنیم

منبع : مدیر بیست دقیقه ای – آوریل 2015 بررسی عملکرد در بیشتر اوقات نیازمند توجه و ارزیابی ابعاد کیفی کار ... ادامه مطلب
/ 0 نظر / 48 بازدید

شادترین و افسرده ترین کشورهای جهان

اسرائیل و کاستاریکا یازدهمین و دوازدهمین کشورهای شاد گزارش شده اند. افسردگی کشورهای پائین جدول احتمالاً ارتباط مستقیم تری با ... ادامه مطلب
/ 0 نظر / 68 بازدید