پست های ارسال شده در اردیبهشت سال 1393

یک مدل کسب و کار موفق با بخش بندی واولویت بندی مشتریان آغاز می شود

اقتباس از "انتخاب درست مشتری"  توسط رابرت سیمونز بسیاری از صاحبان و مدیران کسب و کارها نسبت به بخش بندی مشتریان ... ادامه مطلب
/ 0 نظر / 38 بازدید

کارآئی تیم را با تنظیم یک نقشۀ کار ارتقاء دهیم

اقتباس از  مقاله ای توسط آلیسون ریم (سری وبلاگهای هاروارد بیزنس ری ویو) زمانی که تیم کارکنان از کارآئی کافی برخوردار ... ادامه مطلب
/ 0 نظر / 52 بازدید

برندها نمی میرند اما ابزارهای سنتی برند سازی در حال مردن هستند

اقتباس از مقاله ای با عنوان بالا به قلم جنز مارتین و راسموس بچ هانسن با قراگیرتر شدن دیجیتال در کسب ... ادامه مطلب
/ 0 نظر / 56 بازدید

تفکر استراتژیک با پرسیدن چرا ؟ و چه زمانی؟

برگرفته شده از مقالۀ "تفکر استراتژیک را در سازمان تان گسترش دهید" توسط رابرت کاباکوف تشویق تفکر استراتژیک در گروه می ... ادامه مطلب
/ 0 نظر / 52 بازدید