پست های ارسال شده در اردیبهشت سال 1392

روش صحیح طرح شکایت و نارضایتی در محیط کار

منبع: نکته های مدیریتی هاروارد بیزنس 10 مه 2013 هر سازمان و شرکتی که خواستار پیشرفت است بایستی فضائی ایجاد کند ... ادامه مطلب
/ 0 نظر / 134 بازدید

توانائی های خود را برای پیش بینی بحران افزایش دهیم

برگرفته شده از کتاب: مهارتهای بنیادی در رهبری استراتژیک توسط پاول جی. اچ. شومیکر، استیو کراپ، و سامانتا هاولند بیشتر رهبران ... ادامه مطلب
/ 0 نظر / 35 بازدید

به حرف مشتریان گوش نکنید (رفتار آنها را ارزیابی کنید)

برگرفته شده از کتاب "دیگر به حرف مشتریان گوش نکنید" توسط استیو مارتین تمامی کسب و کارها به دنبال یافتن عواملی ... ادامه مطلب
/ 0 نظر / 46 بازدید