مصرف کنندگان به دنبال برندهای وفادار

برگرفته شده از : Warc

نیویورک : یک مطالعۀ تحقیقاتی توسط شرکت تحقیفاتی Analytic Partner نشان می دهد :

برندهائی که به دنبال مصرف کنندگان وفادار هستند باید این موضوع را درک کنند که خریداران نیز در پی همین ویژگی هستند

شرکت مشاورۀ بازاریابی آنالیتیک پارتنر طی یک بررسی میدانی با تعداد 1000 نمونۀ آماری از بزرگسالان در خصوص رفتار خرید مصرف کنندگان و انتظارات آنان به این نتیجه رسید که 48% افراد 18 تا 48 سال معتقدند تکرار خرید آنها ریشه در نوع تجربه ای دارد که آن برند برای آنها ایجاد می کند. این موضوع شامل ویدئو، بازی های آنلاین، رسانه های عمومی و اطلاعاتی می باشد که "طرف سوم مطلع/متخصص" از طریق بلاگها یا مقاله ها و ... در اختیار آنان قرار داده است.

نانسی اسمیت، مدیر اجرائی شرکت مزبور می گوید: "نتیجه گیری کلی ما از این یافته آن است که  مردم می خواهند برندها آنها را دوست داشته باشند؛ وفاداری یک خیابان دو طرفه است". وی افزود دیگر فقط برندها  نمی توانند  انتظار وفاداری از مشتریان داشته باشند بلکه آنها خودشان هم باید به مشتریان وفادار باشند و این یعنی باید به فکر هر دلاری باشند که برای این وفاداری دو طرفه هزینه می کنند.

/ 0 نظر / 8 بازدید