چشم انداز سازمانهای فروش در آینده

منبع : Econsultancy

با توجه به فشارهای اقتصادی، روند رسانه های اجتماعی، فناوری موبایل و همچنین نیاز کلی به تمرکز بر مشتری، بنظر می رسد که سازمانهای فروش طی ده سال آینده دستخوش تحولات عمیقی خواهند شد.

مینتر دایل و اریک میلت طی گزارش 14 صفحه ای خود در سال 2013 بررسی کرده اند که چگونه یک شرکت ارائه دهندۀ خدمات ارزش افزوده (VAS) می تواند نیروهای فروش کارآ و اثربخشی را بکاربگیرد.

 این گزارش به چهار پرسش اساسی می پردازد که شرکتها با توجه به تغییر پارادیم موجود بایستی به آنها پاسخ دهند. این پرسشها به نحوۀ خرید مشتریان و شیوه ای که سازمانهای فروش بایستی عمل کنند اختصاص دارد:

  1. چگونه یک شرکت محصول محور را به یک شرکت VAS تغییر دهیم؟

  2. چگونه با کاهش نیروهای فروش و حفظ نیروهای توانمند در این بخش به کارآئی و اثربخشی این قسمت بیفزائیم؟

  3. کجا و چگونه  میتوان بیشترین تأثیر را بر مشتریان داشت؟

  4. فناوریها و کانالهای تبلیغاتی مناسب برای مراحل مختلف فروش کدام است؟

برای دسترسی به گزارش کامل (به زبان انگلیسی) می توان به سایت منبع مراجعه کرد.

09121269382

/ 0 نظر / 13 بازدید