محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
صاحبان کسب و کارها، آیا واقعاً حاضر هستید بازخوردها را بشنوید!!!؟؟؟ نویسنده: محمد سالاری - یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳٩٦

اقتباس از مقاله ای در HBR

اگر جایگاه اثرگذاری در کسب و کار دارید، احتمالاً به کارکنان تان چیزی نزدیک به این مضمون گفته اید که "در اتاق من همیشه باز است". شاید حس کنید که یک رهبر قابل دسترس هستید و دیگران به راحتی حاضرند عقاید و نظراتشان را با شما در میان بگذارند. این موضوع ممکن است حقیقت داشته باشد و شاید هم نه.

رهبران غالباً راجع به قابل دسترس بودن خود و راحت حرف دیگران را شنیدن ، اغراق می کنند. اما اگر براستی می خواهید دیگران با شما راحت باشند بهتر است این چند پرسش را پاسخ دهید:

1-    آیا صادقانه به آراء و نظرات دیگراندیشان علاقمند هستید؟

2-    آیا تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که چقدر راحت صحبت کردن دیگران با شما برای ایشان مخاطره آمیز است؟

3-    برای اینکه دیگران با شما راحت گفتگو کنند و نظراتشان را ابراز کنند دقیقاً چه باید بکنید و یا بگوئید؟

زمانی که حس بهتری در مورد موانع گفتگوی دیگران با خودتان داشتید چه این مانع رفتار شما باشد یا هر چیز دیگر، آنگاه می توان گامهائی را برای مرتفع کردن این موانع برداشت. حتی می توان ظاهر و لباس ساده تری جهت نزدیک شدن با کارکنان داشت. یا حتی به رئیس جلسات این اختیار را بدهید که به شما کارت قرمز نشان دهد و شما را به چالش بکشاند تا دیگران هم فرصتی برای اظهار نظر پیدا کنند.

موفق باشید

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب