محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
فرهنگ تمرکز بر نقاط قوت را در بین کارکنان ترویج کنیم نویسنده: محمد سالاری - سه‌شنبه ٩ تیر ۱۳٩٤

منبع : آنچه مدیران بزرگ برای ارتقاء وفاداری کارکنان شان انجام می دهند

          توسط جیمز هارتر و آمی ادکینز

اگر در تلاش برای افزایش وفاداری کارکنان و حساسیت ایشان به محیط کارشان هستیم بایستی سعی کنیم فرهنگ تمرکز بر نقاط قوت و نه نقاط ضعف را در میان افرادمان توسعه دهیم.

فرهنگ تمرکز بر نقاط قوت موجب می گردد تا کارکنان نقش خود را بسرعت متوجه شوند‏ از کارآئی بیشتری برخوردار شوند‏ مدت بیشتری با ما همراه باشند و حساسیت بیشتری نسبت به ارتقاء فرآیندهای کاری از خود نشان دهند.

در یک کار مطالعاتی اکثریت 67 درصدی کارکنانی که صراحتاَ اعتراف می کردند مدیران شان بر نقاط قوت یا ویژگی های مثبت آنها متمرکز هستند‏ در مقایسه با 31 درصدی که باور داشتند مدیران شان بر نقاط ضعف آنها تکیه می کنند‏ از وفاداری و حساسیت بسیار بیشتری به ارتقاء فرآیندهای کاری برخوردار بودند.

مهمترین کاری که یک مدیر در حق کارکنان خود می تواند انجام دهد‏ قراردادن وی در پستی است که بتواند از بیشترین استعدادهای ذاتی خویش بهره بگیرد مهارتها و دانش جدیدی را فرا گرفته تا ضمن شکوفائی خویش نقاط قوت خود را بهبود دهد.

مدیریت تنها ایجاد یک کسب و کار و سلطنت بر آن نیست 

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب