محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
شش روش برای اینکه کارکنان تان را ناراضی کنید و کارآئی سازمان را صدمه بزنید نویسنده: محمد سالاری - یکشنبه ۳ خرداد ۱۳٩٤

نیروی انسانی شایسته بالاترین منابع سازمان به حساب می آید. جذب نیروی انسانی شایسته یک موضوع است و حفظ نیروی انسانی شایسته البته موضوع بسیار غامض دیگر.

با اینحال برخی رفتارهای نامدیریتی هست که برای نابود کردن سازمان کفایت می کند:

  1. کارکنان را بدون اینکه چشم اندازی از شرکت داشته باشند و بدانند اهداف شرکت چیست بکار بگیرید.

  2. وقتی به اشکالی اشاره می کنند نگذارید آن اشکال را تا تصحیح شدن ،دوباره مطرح کنند.

  3. کارکنان را به حساب نیاورید و در تمامی موارد (حتی جزئی ترین و پیش پا افتاده ترین کارها) به آنها دستور بدهید.

  4. روی نقطه ضعف کارکنان تمرکز کنید.

  5. کارکنان را در جائی که به آن تعلق ندارند بکاربگیرید.

  6. اهداف کاری را بصورت غیر رسمی تغییر دهید و از اعلان رسمی آن بپرهیزید.

با بکار گرفتن این روشها مطمئن باشید بیشترین ریزش نیرو را خواهید داشت و دیر یا زود از گردونۀ فعالیت در بازار حذف خواهید شد.

امیدوارم در انجام این کارها موفق نباشید

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب