محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
چشم انداز سازمانهای فروش در آینده نویسنده: محمد سالاری - دوشنبه ٢۸ اردیبهشت ۱۳٩٤

منبع : Econsultancy

با توجه به فشارهای اقتصادی، روند رسانه های اجتماعی، فناوری موبایل و همچنین نیاز کلی به تمرکز بر مشتری، بنظر می رسد که سازمانهای فروش طی ده سال آینده دستخوش تحولات عمیقی خواهند شد.

مینتر دایل و اریک میلت طی گزارش 14 صفحه ای خود در سال 2013 بررسی کرده اند که چگونه یک شرکت ارائه دهندۀ خدمات ارزش افزوده (VAS) می تواند نیروهای فروش کارآ و اثربخشی را بکاربگیرد.

 این گزارش به چهار پرسش اساسی می پردازد که شرکتها با توجه به تغییر پارادیم موجود بایستی به آنها پاسخ دهند. این پرسشها به نحوۀ خرید مشتریان و شیوه ای که سازمانهای فروش بایستی عمل کنند اختصاص دارد:

  1. چگونه یک شرکت محصول محور را به یک شرکت VAS تغییر دهیم؟

  2. چگونه با کاهش نیروهای فروش و حفظ نیروهای توانمند در این بخش به کارآئی و اثربخشی این قسمت بیفزائیم؟

  3. کجا و چگونه  میتوان بیشترین تأثیر را بر مشتریان داشت؟

  4. فناوریها و کانالهای تبلیغاتی مناسب برای مراحل مختلف فروش کدام است؟

برای دسترسی به گزارش کامل (به زبان انگلیسی) می توان به سایت منبع مراجعه کرد.

09121269382

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب