محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
چگونه نیروهای مان را تیم بندی کنیم؟ نویسنده: محمد سالاری - پنجشنبه ٩ بهمن ۱۳٩۳

برگرفته شده از مقاله ای توسط پیتر کاپلی  28 ژانویه 2015

شرکتها برای افزایش انگیزه، عملکرد، و وفاداری کارکنان، بایستی برنامه ریزی خود را بر ارزشمندترین و درحال افزایش ترین  نیروهای انسانی (قدیمی تر ها) متمرکز کنند.

کار را با توانمندی ها و تجارب این بخش از منابع انسانی شروع کنیم. با هریک از کارکنان به صورت فردی مصاحبه کنیم و مشخص کنیم برای انجام کارهای محوله با چه اشکالاتی مواجه هستند. قبل از اینکه تصمیمی در مورد تغییر چرخه و فرآیند کاری هر یک از افراد بگیریم بهتر است راجع به ورودی کار هر کدام اطلاعات لازم را جمع آوری کنیم. توجه کنیم به این افراد نقش های صف وفرصتهای بیشتری برای تعامل با مشتریان بدهیم و یا کارهائی را به آنها بسپاریم که ارتباط بیشتری با مشتریان داخلی یعنی کارکنان داشته باشد.

تحقیقات همچنین بیانگر تیم بندی نیروهای قدیمی با نیروهای جدید است که به هردو بخش کمک می کند تا عملکرد بهتری داشته باشند. آنها غالباً در شرایط سنی گوناگونی هستند و احتمال رقابت های ناسالم در میان شان بسیار کم است. ضمن اینکه شانس ایجاد یک اتحاد خوب و مستحکم با علائق مشترک در بین این ترکیب تیمی بسیار بالا خواهد بود. بنابراین خیلی بهتر می توانند به یکدیگر کمک کنند تا جمع موفق با کارآئی بالائی را رقم بزنند.

موفق باشید

 

 

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب