محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
تازه واردهای تیم کاری تان را در معرض چالشهای بزرگ قرار دهید نویسنده: محمد سالاری - پنجشنبه ٢٠ آذر ۱۳٩۳

تلخیص شده از مقالۀ : تیم شما به تعدادی تازه وارد نیاز دارد توسط لیز وایزمن

ساده ترین کار این است که تازه واردها را دردسر بنامیم چون باید آموزش ببینند و باصطلاح در کار جا بیفتند یا سوارِ کار شوند. اما واقعیت این است که تازه استخدام شده ها قادر به انجام کارهائی فراتر از تصور بیشتر افراد هستند. بجای آنکه آنها را در جایگاه آموزش های پایه و اولیه قرار دهیم بهتر است از آنها بخواهیم کاری متفاوت انجام دهند و ایده هائی جدید تولید کنند، آزمایش کنند و بازخوردهای سریعی از مشتریان فراهم آورند. تازه واردها همچنین می توانند:

 

  • شبکه ای تخصصی ایجاد کنند: تازه واردها نگران راهنمائی شدن از جانب دیگران نیستند (البته این نکته در کسب و کارهای ما بخصوص کسب و کارهای بزرگ جای سئوال دارد)، چون برنامه مشخصی برای راهنمائی آنها در سازمان وجود دارد. آنها 40% بیشتر از همکاران قدیمی خود به دنبال متخصص های سازمان می گردند و بدینوسیله پنج برابر قدیمی ها ارتباط برقرار می کنند.
  • یک قلمرو جدید بوجود آورند : از یک تازه وارد بخواهیم که در چالشی سخت به دنبال فرصتی تازه باشد. تازه واردها برای سرکشی به قلمروهای جدید کاری مصمم تر هستند و احتمال دسترسی و ایجاد منابع جدید توسط ایشان بیشتر است.

دیدن فرصت ، پایه ای ترین مهارت برای استفاده از آن است

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب