محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
تیم کاری تان را تشویق کنید تا درمورد یکدیگر بازخورد ارائه کنند نویسنده: محمد سالاری - یکشنبه ٢٢ تیر ۱۳٩۳

منبع : HBR توسط ماری شاپیرو

تهیه بازخورد به ما نشان می دهد که کارها چگونه انجام می شوند و بودجه به چه ترتیبی هزینه می شود. با اینحال نبایستی فقط خودمان را محور تشخیص صلاحیت افراد تیم قرار دهیم. به  اعضای تیم کاری تکلیف کنیم  تا در مورد پیشبرد اهداف و همچنین رفتارهای غیر مولد واکنش نشان دهند. زمانی که افراد نسبت به عملکرد یکدیگر و نیز عملکرد گروه حساس شوند، احساس مالکیت بیشتری نسبت به شرکت و سازمان خواهند داشت. ممکن است مجبور باشیم افرادی را برای این منظور توجیه و قانع کنیم – آنهائی که نمی خواهند بازخورد ارائه دهند و نسبت به کنش ها و واکنش های محیط شان بی تفاوت هستند، آنهائی که اخبار خوب و بد برایشان یکنواخت است یا آنهائی که می ترسند کسی از دست شان ناراحت شود.

با این افراد بصورت صریح و بی پرده گفتگوکرده و کشف کنید چرا ارائۀ بازخورد برای شان اینقدر سخت و سنگین است، آنگاه یک روند مداوم بهبود رفتاری جهت ارائۀ بازخورد برای شان در نظر بگیرید.

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب