محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
سه نکته برای انگیزش تیم فروش نویسنده: محمد سالاری - پنجشنبه ٢٤ بهمن ۱۳٩٢

برگرفته شده از : هاروارد بیزنس ری ویو توسط راب مارکی

اعمال شرح وظائف غیر قابل انعطاف برای کارکنان بخش خدمات مشتریان می تواند حتی با روحیه ترین افراد تیم خدمات مشتریان را به یک روبات فاقد توانمندی برای نوآوری و ابتکار تبدیل کند. اما اگر سیستمی را پیاده کنیم که اعتماد ما به کارکنان برای رسیدن به یک تشخیص حاصل از تجربۀ خویش را فراهم آورد، آنگاه خروجی ارزیابی عملکرد  کارکنان خدمات مشتریان دیدنی خواهد بود.

  • شاخص هائی را در ارتباط با مشتریان تعریف کنیم. کارکنان نقاط تماس با مشتریان با درک روشن از این شاخص ها یاد می گیرند که خطوط قرمز کجاست و تا کجا می توانند با مشتریان تعامل داشته باشند.
  • بازخوردها را جمع آوری کنیم. پس از هر تعامل از مشتری بازخورد آن را بخواهید. نظرات ایشان را در بین افراد تیم منعکس کنید تا افراد در مورد موفقیت یا ناکامی خود به قضاوت برسند و نسبت به بهبود تعامل خویش با مشتری اقدام کنند.
  • یک برنامه تربیتی را بکار بگیریم . وقت بهترین و حرفه ای ترین نیروهای تان را آزاد کنید تا برای تربیت افراد جدید تیم، زمان بگذارند و به آنها آموزش حین کار بدهند.

موفق باشید

09121269382

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب