محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
گفتن نه بخشی از موفقیت است نویسنده: محمد سالاری - سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳٩٢

برگرفته شده از مقالۀ مرتبط توسط : اد باتیستا 24 ژانویه  2014

موفقیت غالباً با منعطف بودن و بله گفتن به فرصتهائی که بر سر راهمان ظاهر می شوند، بوجود می آید اما با جلو رفتن بایستی فرصتها را اولویت بندی کنیم زیرا درغیر اینصورت با مشغول شدن به فرصتهائی برنزی بناچار فرصتهای طلائی را از دست می دهیم. این نکات می تواند به ما کمک کند تا به برخی فرصتهای برنزی که جلوتر از فرصتهای طلائی خودنمائی می کنند، نه بگوئیم:

  • ترمز کنیم. احساس نگرانی ناشی از امکان نه گفتن می تواند به شرایطی هیجانی منجر گردد که ظرفیت ما برای پردازش اطلاعات و مرور بر انتخابها را تحت تأثیر قرار دهد. با کم کردن سرعت تعاملات و یا تصمیم گیری می توان بر اوضاع مسلط شد و درست ترین گزینه  و نه گزینه ای که موجب نگرانی ما شده است را انتخاب کرد.
  • نه گفتن را تمرین کنیم. نه گفتن مانند هر مهارت شخصی دیگر است و در ابتدا احساس ناشی بودن را به فرد القاء می کند اما با تمرین کردن مهارت نه گفتن را می توان ملکه کرد.

 

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب