محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
برای نوآوری بر دو نوع آموزش سرمایه گذاری کنید نویسنده: محمد سالاری - جمعه ٦ دی ۱۳٩٢

برگرفته شده از HBR  بیست و پنجم دسامبر 2013

تعداد فزاینده ای به تهیۀ محصولات و خدماتی می پردازند که به شرکتها کمک کند تا خلاقیت، همکاری و نوآوری خویش را تقویت کرده و بهبود بخشند. اما واقعیت این است که ریشۀ پتانسیل و ظرفیت نوآوری در یک شرکت چندان پیچیده نیست:

میزان استعدادها و تعهد به ایجاد دانش و توانائی در آن شرکت.

مدیران بایستی بر دو نوع آموزش سرمایه گذاری کنند تا این مطلب به کار گرفته شود. اول اینکه، آنها می باید از  به روز بودن و ماندن متخصصینی که استخدام می کنند (در حوزۀ مرتبط) مطمئن باشند. زیرا تخصص ها بسرعت در حال بهبود و تحول می باشند و درنتیجه دانش مربوطه در معرض منسوخ شدن قرار دارد.

دوم آنکه، سازمان ها بایستی افراد خود را بطور خاص در زمینۀ مهارتهای نوآوری مورد نیاز برای تحقق و به اجراء در آوردن ایده ها آموزش داده و تربیت کنند. این توانائی ذاتی نبوده و قابل اکتساب و یادگیری است. ایجاد و توسعۀ مهارتهای نوآوری نیازمند ملکه کردن برخی مبانی از طریق تکرار می باشد. چنین فرآیند تربیتی بندرت در برنامه های علمی و تکنولوژیکی  قابل دسترسی است، بنابراین حضور یک مشاور کارآزموده برای تربیت استعدادهای موجود در یک کسب و کار نیازی ضروری است.

اگر نوآوری می خواهید بر روی افراد شرکت تان سرمایه گذاری کنید.

09121269382

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب