محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
آنگاه که مشتریان می توانند کسب و کار شما را بهبود بخشند نویسنده: محمد سالاری - شنبه ۳٠ آذر ۱۳٩٢

منبع : HBR

مشتریان عاشق ساده سازی هستند، اما اینکه چگونه می توان اوضاع را بهبود بخشید، برای بیشتر شرکتها یک معضل است. تحقیقات نشان داده است که مهمترین عامل در وفاداری و چسبندگی مشتری به شرکت، همان "سهولت تصمیم گیری" است. این بدانمعنی است که در بین غوغا و جارو جنجال تبلیغاتی بتوان براحتی اطلاعات مفید و معتبر را دریافت کرد. کاری کنید که مشتریان به سادگی از کالا و خدمات شما سر در بیاورند و براحتی بتوانند با شما تعامل داشته باشند. در اینجا دو نکته هست که رسیدن به این هدف را تسهیل می کند:

  • با روش و سبک زندگی مشتریان تان آشنا شوید و آن را درک کنید. اولویت آنها هنگام صبح چیست؟ پر چالش ترین زمان آنها طی روز چه ساعاتی است؟ در طی روز کدام نیازهایشان بر آورده نمی شود؟
  • به منتقدین خوب گوش دهید. از کسانی که کالا و خدمات شما را نمی خرند سئوال کنید. بخصوص کسانی که از محصولات شما بدشان می آید را مورد پرسش قرار دهید؟ و از همه بهتر اینکه بتوانید این گروه را در جلسات بررسی بهبود تصور دیگران از کسب و کارتان شرکت دهید.

موفق باشید

09121269382

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب