محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
آیا بهترین مشتریان تان را می شناسید نویسنده: محمد سالاری - یکشنبه ۱٩ آبان ۱۳٩٢
  • برای دسترسی به اهداف بسیار بالا در فروش و ایجاد درآمد بالا با منابع محدود بازاریابی ، چه باید کرد؟
  • تعیین اینکه کدام مشتریان ارزش سرمایه گذاری دارند؟
  • تا چه زمانی بایستی برای حفظ و نگاهداری یک مشتری هزینه کنیم؟

به منظور پاسخ به سئوالات فوق و بسیاری پرسشهای دبگر در حوزۀ بازاریابی لازم است با بکارگیری ابزارهای بازاریابی یک فرآیند اجرائی عملیاتی در شرکت ایجاد نمائیم. به عنوان اولیه ترین گام ها در این زمینه می توان موارد زیر را در اولویت قرار داد:

تقسیم بندی مشتریان: تقسیم مشتریان به گروههای مجزا و مقایسه آنها در مقام سودآوری دراز مدت برای شرکت

محاسبۀ هزینۀ جذب در مورد هر مشتری: تعیین هزینۀ جذب بهترین مشتریان

تعیین دورۀ سودآور بودن مشتری : شناسائی اینکه کدام دسته از مشتریان ارزش حفظ و نگهداری دارند و هزینۀ نگاهداری و حفظ آنها چه میزان است؟

تلفن تماس : 09121269382

 

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب