محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
برای برندتان حامی بسازید نویسنده: محمد سالاری - دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳٩٢
منبع : HBR نهم سپتامبر 2013

غالب افراد مهمی که محصول شما را خریداری می کنند جزء تیم بازاریابی شما به حساب 
نمی آیند بلکه صرفاً مشتری شما محسوب می شوند. 
در اینجا به نکاتی اشاره می شود تا این مشتریان (وفادار) به حامیان برند مبدل گردند:

  • اجازه دهید با مجموعه شما تعامل داشته باشند - مشتریان را به همتایان شان وصل کنید- مردم دوست دارند با دیگر افرادی که در موقعیت خودشان هستند راجع به موضوع مشترک شان گغتگو و تبادل نظر داشته باشند. کسب و کار شما می تواند از روشهای مختلف این شرایط را برای آنان فراهم آورد مثلا رویدادهای زنده و گردهمائی ها یا تله کنفرانس، فوروم ها و دیگر شبکه های ارتباطی. مشتریان بالقوه در خصوص اطلاعاتی که این افراد در اختیار یکدیگر قرار می دهند بسیار حساس هستند و این می تواند ابزار بسیار قابل اعتمادی از منظر آنان برای تحقیق و بررسی کسب و کار و محصولات شما باشد.
  • رسانه ای کردن رضایت مشتریان : در مورد رضایت مشتریان بخاطر استفاده از محصولات و ارتباط با کسب و کارما ن(از زبان خود آنها) تا آنجا که می توانیم در رسانه های کسب وکارمان اگر نه بیشتر از آنچه در مورد خودمان تبلیغ می کنیم، بگوئیم و بنویسیم و در معرض دید دیگران قرار دهیم.
  • ایجاد فرصتی برای حمایت از ما : در شرایطی که لازم است کسی در حمایت از ما چیزی بگوید، از مسئول روابط عمومی کسب و کارمان بخواهیم تا برای آنها فرصتی فراهم آورد تا این ارتباط را در حمایت از ما با دیگران برقرار کنند.
تلفن تماس: 09121269382
  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب