محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
رمز بقای کسب و کارها نویسنده: محمد سالاری - جمعه ۱ شهریور ۱۳٩٢

در یک بازار آزاد و نه انحصاری، هیج کسب و کاری بدون مشتریان راضی و وفادار، قادر به ادامۀ حیات نخواهد بود. همانطور که دانشمندان علم بازاریابی اظهار می دارند، راضی نگاهداشتن مشتریان تنها گام اول و ابتدای تلاش کسب و کارهائی است که خواستار رشد و توسعه و افزایش سهم بازار خویش هستند.

سازمانها برای درک پتانسیل کامل مشتریان و مشتریان بالقوه، باید بدقت هر مرحله از اقدامات خویش را به اجراء در آورند تا موفق به افزایش ارزش هر یک از مشتریان شوند و تجربۀ آنان از خویش را به خوبی معماری کنند تا موجب بازگشت مجدد مشتریان شوند.

راستی اگر کسب و کار ما در فضائی رقابتی به فعالیت مشغول است و یا اینکه  در آستانۀ ورود به یک بازار رقابتی است، آیا ما برای تجربۀ مشتری از کسب و کارمان و طراحی آن که به یاد و خاطره ای خوشایند مبدل گردد، اقدامی انجام داده ایم، آیا می توانیم آنها را نام ببریم...

جایگاه آتی ما در بازار نتیجۀ اقدامات امروز ما است. از پا نایستیم.

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب