محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
از رقابتهای مخرب در محیط کار بپرهیزیم نویسنده: محمد سالاری - سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳٩٢

برگرفته شده از :HBR هشتم جولای 2013

دربیشتر محیطهای کاری یکی هست که سعی می کند همه کارها و تلاشها را به نام خود ثبت  کند. همیشه هم این وسوسه وجود دارد که کسی بخواهد او را سر جایش بنشاند اما کنترل جاه طلبی چنین فردی بسیار نامحتمل است لذا بایستی از رقابت با وی احتراز کرد. بایستی بیشترین تلاش را بکار برد تا در محیط کار به عنوان متخصص کاری که می کنیم شناخته شویم. واکنش ما به هر انتقادی که وی به تخصص و نحوۀ انجام کار ما دارد بایستی بسیار سرد و خالی از هیجان باشد.

 مثلاً اگر گفت گزارش کارت افتضاحه نباید وارد بحث و جدل با وی شد بلکه بایستی دیگران را درگیر کرد و نظر آنها را پرسید بخصوص اگر مطمئن باشیم که آنها از ما حمایت می کنند. اگر وارد این نوع رقابتها نشویم دیگران نیز بزودی از نقش وی آگاه خواهند شد.

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب