محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
آیا می دانیم چه موقع ببخشیم؟ (رهبران بخوانند) نویسنده: محمد سالاری - چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳٩٢

برگرفته شده از کتاب: "رهبران بزرگ می دانند چه موقع ببخشند"

اثر Rosabeth Moss Kanter

به عنوان یک رهبر، بایستی بتوانیم بر افرادمان حساب کنیم. همچنین لازم است بدانیم چه موقع بایستی از تقصیرات آنها چشم پوشی کنیم. بخشش اشتباهات پیشین افراد، می تواند کمک خوبی در راستای ساختن آینده ای روشن تر برای تیم و سازمان مان باشد. بدیهی است که حفظ  احساس تنفر از کسی که به خطا رفته و از انجام وظائفی که برعهده داشته قصور ورزیده، یا باعث صدمه به پرستیژ و آبروی گروه مان شده، بسیار وسوسه انگیز است. ولی بجای قضاوت کردن بیائید قبل از شروع کار،مطمئن شویم که کارکنان از نتایج اقدامات خویش آگاه هستند. به آنها بگوئیم ایمان داریم که می توانند اوضاع را تغییر بدهند و اشتباهات خویش را جبران کنند. عصبانیت و سرزنش از جمله احساسات مخرّب هستند. دادن شانس دوم (یا حتی سوم) به آنها در دراز مدت برای هر دوی ما و آنها بهتر است.

بیائید آینده را بهتر بسازیم

تلفن تماس: 09121269382

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب