محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
توانائی های خود را برای پیش بینی بحران افزایش دهیم نویسنده: محمد سالاری - پنجشنبه ۱٩ اردیبهشت ۱۳٩٢

برگرفته شده از کتاب: مهارتهای بنیادی در رهبری استراتژیک توسط پاول جی. اچ. شومیکر، استیو کراپ، و سامانتا هاولند

بیشتر رهبران حتی آنهائی که از مهارتهای بالائی برخوردار هستند، دارای توانمندی کافی جهت تشخیص تهدیدهای کسب و کار خود نیستند. اما برای موفقیت لازم است بتوانیم از سمپتوم ها وعلائم کوچک درون و بیرون سازمان به بیماری در حال پیشرفت آن و یا بیماری در حال شیوع در کل صنعت پی ببریم.

برای اینکه چنین مهارت مهمی را ملکۀ شیوۀ رهبری خود در کسب و کار کنیم بایستی با مشتریان، تأمین کنندگان، و دیگر شرکاء تجاری در خصوص مشکلات و چالش های شان گفتگو کنیم و آنها را بشناسیم. تحقیقات بازار و شبیه سازی به ما کمک می کنند تا دیدگاههای رقبا را برای واکنش های احتمالی شان به ابتکارات و محصولات جدید، درک کنیم و طرح های بالقوه نابود کننده را پیش بینی کنیم. به رقبائی که سرعت رشد سرسام آوری دارند توجه کنیم و هر اقدام آنها که موجب تعجب مان می شود را بدقت مورد بررسی قرار دهیم. فهرستی از مشتریانی که بتازگی از دست داده ایم فراهم آوریم و علت آن را جستجو کنیم. در کنفرانسها و مراسمی که در دیگر صنعت ها و صنف ها برگزار می شود شرکت کنیم. همه اینها ما را در معرض اطلاعاتی قرار می دهند که برای درک و حس فرصتها و یا بحرانهای احتمالی نیاز داریم.

تلفن تماس: 09121269382

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب