محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
مصرف کنندگان به دنبال برندهای وفادار نویسنده: محمد سالاری - جمعه ۳٠ فروردین ۱۳٩٢

برگرفته شده از : Warc

نیویورک : یک مطالعۀ تحقیقاتی توسط شرکت تحقیفاتی Analytic Partner نشان می دهد :

برندهائی که به دنبال مصرف کنندگان وفادار هستند باید این موضوع را درک کنند که خریداران نیز در پی همین ویژگی هستند

شرکت مشاورۀ بازاریابی آنالیتیک پارتنر طی یک بررسی میدانی با تعداد 1000 نمونۀ آماری از بزرگسالان در خصوص رفتار خرید مصرف کنندگان و انتظارات آنان به این نتیجه رسید که 48% افراد 18 تا 48 سال معتقدند تکرار خرید آنها ریشه در نوع تجربه ای دارد که آن برند برای آنها ایجاد می کند. این موضوع شامل ویدئو، بازی های آنلاین، رسانه های عمومی و اطلاعاتی می باشد که "طرف سوم مطلع/متخصص" از طریق بلاگها یا مقاله ها و ... در اختیار آنان قرار داده است.

نانسی اسمیت، مدیر اجرائی شرکت مزبور می گوید: "نتیجه گیری کلی ما از این یافته آن است که  مردم می خواهند برندها آنها را دوست داشته باشند؛ وفاداری یک خیابان دو طرفه است". وی افزود دیگر فقط برندها  نمی توانند  انتظار وفاداری از مشتریان داشته باشند بلکه آنها خودشان هم باید به مشتریان وفادار باشند و این یعنی باید به فکر هر دلاری باشند که برای این وفاداری دو طرفه هزینه می کنند.

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب