محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
از منتقدین خود بخواهید که به تیم شما بپیوندند نویسنده: محمد سالاری - چهارشنبه ۱٢ مهر ۱۳٩۱

منبع: هاروارد بیزنس ری ویو  - سوم اکتبر 2012

تیم ها مبتنی بر تنش هائی که حاصل نقطه نظرات متضاد است به پیش می روند. برای اینکه این ایده های متفاوت را در گروه خود سامان دهیم بهتر است کار را با شناسائی بزرگترین منتقد آغاز کنیم. این ممکن است  شامل افرادی بشود که معتقد هستند کل پروژه هدر دادن زمان و پول است تا کسانی که با دیدگاههای ملایمتر خواستار تغییر رویه های شما در کار هستند.

با افرادی که سرسختانه انتقاد دارند، جلسات غیر رسمی تشکیل بدهید و خوب گوش کنید. اجازه دهید دقیقاً آنچه که فکر می کنند را برایتان بگویند (حرف دهان آنها نگذارید). موضع دفاعی نگیرید. آنگاه (این قسمت سخت کار است) از این افراد بخواهید به تیم شما بپیوندند. در بدترین سناریوها آنها خواهند گفت نه، اما به احتمال زیاد شما در مورد راههای دیگر حل مسئله تان، اطلاع کسب خواهید کرد. اما در بهترین سناریوها، لااقل یکی از آنها برای پیوستن به شما موافقت خواهد کرد و در نتیجه شما یک منتقد سرسخت را به یکی از نیروهای خود تبدیل کرده و توازن را برای مدیریت تنازع در تیم و افزایش سرعت نوآوری و ارائۀ راههای جدید، برقرار کرده اید.

موفق باشید

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب