محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
به تیم تان کمک کنید تا تغییر را درآغوش بگیرد نویسنده: محمد سالاری - جمعه ٢۳ تیر ۱۳٩۱

منبع : هاروارد بیزنس ری ویو  12 جولای 2012

گاهی اوقات جلب کردن همکاران برای همراه شدن در یک پروسۀ تغییرسازمانی، بسیار سخت تر از طراحی و اجرای خود برنامۀ تغییر می باشد. این دفعه که خواستید تیم تان را با رویکردی جدید در سازمان همراه کنید، نکات زیر را سر لوحه قرار دهید:

  1.     
    مشوق شفافیت و صراحت باشید : فضائی ایجاد کنید که در آن افراد برای ابراز نظر و عقاید خود در مورد این روند جدید، احساس راحتی کنند. فعالانه از کارکنان در مورد نگرانی های شان برای این تغییر، بپرسید .

  2. افراد را دور هم جمع کنید : وقتی نگرانی و تردیدهای افراد را شناسائی کردید،
    آنها را دور هم جمع کنید و در مورد مسائل شان به گفتگو بپردازید. اگر افراد متقاعد شوند که مسائل و نگرانی های شان بدون پاسخ و راه حل نیست، آنگاه همراه شدن شان با مسیر تغییر محتمل تر است.
  3.     
    رُک و صریح باشید: نگرانی های را مستقیماً مورد بررسی قرار دهید و تا آنجا که ممکن است اطلاعات در اختیار افراد قرار دهید.

فراموش نکنیم فقط اصل تغییر است که تغییر نمی کند، پس برای این همه تغییری که خواه ناخواه برای بقای مان ضروری است، حرفه ای برخورد کنیم.

موفق باشید

 

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب