محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
چگونه صداقت و روراستی را در بین کارکنان مان رواج دهیم نویسنده: محمد سالاری - شنبه ٢٧ خرداد ۱۳٩۱

نمی توان تمامی تعارض منافع کارکنان مان با منافع شرکت را پیش بینی کنیم. اما می توان کاری کرد تا در مواقع بروز این تعارضات، کارکنان مبتنی بر بهترین منافع ممکن برای شرکت اقدام کنند. این کار با خطوط راهنمای شفاف و روشن امکان پذیر می باشد. بیائید با استفاده از ابزارهای زیر توقعات متقابل بین شرکت و کارکنان را شفاف کنیم.


  • بیانیۀ مأموریت : یک بیانیه مأموریت کامل می تواند همانند یک ستارۀ قطبی تمامی کارکنان یک سازمان را به سمت اهداف آن شرکت هدایت و راهنمائی کند. در چنین وضعیتی بایستی مطمئن شد که تمامی کارکنان آن را بدرستی متوجه شده و فهمیده اند.

  • ارزش های سازمانی: چه ارزش هائی می بایست تعیین کنندۀ رفتار کارکنان مان با مشتریان، تأمین کنندگان، همکاران صنفی، دیگر جمعیت ها و سهام داران باشد؟ صراحت و شفافیت در این زمینه می تواند به کارکنان کمک کند تا از حیثیت و شهرت برند شرکت، با رفتار خود پشتیبانی نمایند.

  • فرهنگ سازمانی : یک فرهنگ سازمانی قدرتمند می تواند بایدها و نباید ها را در یک شرکت القاء نماید. بر مواردی مانند تعارض منافع ، اطلاعات محرمانه، فساد، تبعیض، و ایضاء و اذیت می توان تأکید کرد.
  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب