محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
در جلسات گرفتن بازخورد (فیدبک) چگونه عمل کنیم؟ نویسنده: محمد سالاری - شنبه ٢ اردیبهشت ۱۳٩۱

منبع : هاروارد بیزنس ری ویو 18 آوریل 2012

هیچکس دوست ندارد بشنود که عملکرد خوبی نداشته است. با اینحال همه می توانند رشد کنند و عملکرد خود را بهبود دهند. سعی کنید درجلسۀ بعدی بازخورد عملکرد تان به این سه توصیه عمل کنید:


  • آرام بگیریم: این طبیعی است که در یک جلسۀ بازخوردگیری حالت عصبی داشته باشیم زیرا تمامی اشکالات متوجه ما می باشد. خوب باید واقعیت را پذیرفت. بهتر است این موقعیت را درک و خودمان را آرام کنیم.

  • آمادۀ خبرهای تعجب بر انگیز باشیم: ممکن است چیزهائی را بشنویم که اصلاً انتظار آن را نداریم و یا از آن آگاهی نداشته باشیم یا فکر می کردیم حل شده و فیصله یافته باشند و یا اینکه برایمان اهمیتی نداشته اند.

  • حالت دفاعی به خودمان نگیریم: حتی اگر موافق موضوع هم نباشیم بهتر است مواظب واکنش هایمان باشیم. به جای حالت دفاعی باید به طرح سئوال و پرسش بپردازیم. وقتی آرام شدیم آنوقت بهتر می توان موضوع را پیگیری کنیم.
  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب