محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
می خواهید در زمان برگزاری جلسه های تان تا 50% صرفه جوئی کنید نویسنده: محمد سالاری - سه‌شنبه ۸ فروردین ۱۳٩۱

غالب افراد جلساتشان را براساس یک ساعت، دو ساعت، و ... تنظیم می کنند زیرا بیشتر تقویم های آنها اینگونه تنظیم شده است، اما می توان برای انجام این جلسات اوقات کمتری را اختصاص داد. برای کاهش این زمان ها و صرفه جوئی در اوقاتی که بیهوده تلف می شود، بیائید این سه نکته را امتحان کنیم:


  • جلسه را ایستاده برگزار کنید. بیشتر افراد هنگامی که سرپا هستند از مسائل حاشیه و اطاله کلام پرهیز می کنند و به موضوع مورد مذاکره توجه بیشتری می کنند.برای این منظور صندلی ها را از اتاق بیرون ببرید و همه را دور یک میز جمع کنید.

  • از تایمر یا زمان سنج استفاده کنید. برای هر موضوع مورد گفتگو زمانی را اختصاص دهید و آن را بر روی زمان سنج موبایل یا وسائل مشابه تنظیم کنید تا وقتی علامت داد به موضوع بعدی بپردازید.

  • هزینه برگزاری جلسه را نشان دهید. در بالای دستور جلسه به هزینه ساعت کار افرادی که در جلسه جمع شده اند اشاره کنید. وقتی افراد متوجه شوند برگزاری جلسه چه مقدار هزینه دارد، بر اثربخشی و کارآئی آنها تأثیر خواهد گذاشت.

تلفن تماس: 09121269382

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب