محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
قبل از تجدید سازماندهی، خوب فکر کنیم نویسنده: محمد سالاری - سه‌شنبه ٢٠ دی ۱۳٩٠

10 ژانویه 2012

هاروارد بیزنس ری ویو

مدیران عاشق تجدید سازماندهی هستند، اما  تعداد کمی از کارکنان به این تجدید سازماندهی علاقه نشان می دهند.  واقعیت این است که تغییرات ساختاری موجب تحریک نگرانی و ابهام می شود. قبل از آنکه تصمیم بگیریم سازمان و تقسیم کارها را تغییر دهیم ، بهتر است  به این نکات توجه کنیم:

 

  • ما می خواهیم چه مسئله ای را حل کنیم؟ آیا داریم سعی می کنیم بر مشتریان بیشتری متمرکز شویم؟ آیا می خواهیم هزینه ها را کاهش دهیم؟ آیا ساختار سازمان پیچیده شده است؟ به هر حال بایستی دلایل خوبی برای تجدید سازماندهی داشته باشیم، اما قبل از آنکه در دام سازماندهی مجدد بیفتیم بایستی اهداف این کار را به صراحت و روشنی بدانیم.

 

  • آیا تجدید سازماندهی تنها راه حل است؟ تجدید سازماندهی می تواند بسیاری از مسائل را حل کند اما به ندرت به عنوان تنها راه حل باقیمانده قابل طرح است. بهتر است راههای جایگزین و راه حل های دیگر را نیز بررسی کنیم بخصوص راه حل هائی که موجب هزینه و ریسک کمتری هستند.

تلفن تماس: 09121269382

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب