محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
سه شبکه انسانی که هر مدیر به آن نیازمند است نویسنده: محمد سالاری - پنجشنبه ٢۱ مهر ۱۳٩٠

منبع : HBR  سیزدهم  اکتبر 2011

این ضرب المثل قدیمی که "مهم نیست چه میدانی مهم این است که چه کسی را می شناسی" در زندگی امروزۀ سازمان ها  بسیار صدق می کند. اما از کجا می توان فهمید که چه کسانی را باید بشناسیم و با آنها ارتباط داشته باشیم؟ به عبارت دیگر ارتباطات خود را چگونه باید تنظیم و تعیین کنیم؟ در اینجا سه نوع شبکه ارتباطی که هر مدیر به آن نیازمند است تا بتواند مدیریت مناسبی بر خویش و نیز کسب و کار خود داشته باشد، پیشنهاد می شود:

1-  حمایت و پشتیبانی شخصی : ارتباط با کسانی که در روزهای بد ازما حمایت می کنند و ما را به رویۀ عادی بر می گردانند. این افراد می توانند از بین اقوام ، دوستان و یا همکاران باشند.

2- هدفمندی : در این شبکه از افراد، کسانی از رؤسا و مشتریان قرار دارند که بر اعتبار کسب وکار ما می افزایند. کسانی که به ما یادآوری می کنند این کسب و کار دائره وسیعتر و گسترده تری هم دارد.

3- توازن کار / زندگی : به دنبال افرادی باشیم که ما را به لحاظ سلامت فیزیکی، روانی کمک می کنند و موجب نشاط و آرامش روحی ما می شوند.

 

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب