محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
خوش بینی و واقع بینی نویسنده: محمد سالاری - یکشنبه ٢ امرداد ۱۳٩٠

منبع:  HBR ، بیست و دوم جولای 2011

اگر بر این باور باشیم که موفق می شویم پس حنماً  موفق خواهیم شد. درست است؟ نه کاملاً. تحقیقات نشان داده که خوشبینی و اعتماد به نفس بدست آمده از آن به انسان کمک می کند تا به اهداف خود برسد، اما هیچ تضمینی در این زمینه وجود ندارد. در واقع اگر بر این باور باشیم که موفقیت به همین راحتی قابل دسترس است، زمینه و موجبات ناامیدی خود را فراهم آورده ایم. زیرا الزامات کسب موفقیت و پیروزی را نادیده گرفته ایم. ما باید مثبت بیندیشیم اما در مورد نیازهای کسب موفقیت و پیروزی ، واقع گرا و بسیار سخت گیر باشیم. دانستن این موضوع که موفقیت به این راحتی ها قابل دسترس نیست، موجب می گردد تا تلاشهای لازم را بکار بگیریم.

 نیازی نیست که اوقات زیادی را صرف تصویر سازی ذهنی از نتایج کار بکنیم در عوض بهتر است در مورد گامهائی که بایستی برای رسیدن به هدف برداریم، به تصویر سازی
ذهنی بپردازیم.

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب