محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
11 پارادوکس رهبری نویسنده: محمد سالاری - سه‌شنبه ۱٠ خرداد ۱۳٩٠

منبع : Making sense of Change management

1.     قادر بودن به ایجاد یک رابطه نزدیک با کارکنان و نیز حفظ فاصله مناسب با آنان

2.     رهبردی کردن و در همین حال پشت صحنه جریانات بودن

3.     اطمینان کردن به کارکنان، و نیم نگاهی به اتفاقات داشتن

4.     صبور بودن و دانستن  اینکه کارها چگونه انجام می شود

5.     اهداف یک بخش از سازمان را در ذهن داشتن و نسبت به تمام سازمان وفادار بودن

6.     زمانبندی خوب برای کارها و نیز انعطاف داشتن در اجرای برنامه ها

7.     صراحتاً ابراز نظر کردن و در عین حال سیّاس بودن

8.     ناظر بر اوضاع بودن، و دستی در کارها داشتن

9.     تلاش برای جلب رضایت عموم، و نیز قاطعیت برای پیشبرد اهداف

10. اطمینان از خود و پذیرا بودن نظرات و انتقادات دیگران

11. پویا و فعال بودن و همچنین انعکاس دهندۀ نظرات موجود بودن

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب