محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
سه نکته برای اینکه ایده های تان شنیده شود نویسنده: محمد سالاری - شنبه ٢٤ اردیبهشت ۱۳٩٠

در دنیای شلوغ و پر سروصدای کنونی، ایده های جدید به آسانی در میان فضای پر هیاهو و مملو از جاروجنجال، گم شده و ناپدید می شوند. اگر دارای طرحی هستید که می خواهید شنیده شود، پیشنهاد می کنیم از روشها و تاکتیکهای تهاجمی استفاده نشود. در اینجا به سه راهبرد عمومی برای اثربخش تر کردن این منظور اشاره می شود:

1.      مخاطبان نسبت به چه مطلبی حساس هستند: باید دانست چه موضوعی برای افراد و مخاطبان ما اهمیت دارد. لذا بهتر است در مورد آنها و طرز فکرشان چیزهائی بدانیم. می توانیم این اطلاعات را در شبکه های اجتماعی و یا طی پرسش های مستقیم، کسب کنیم. این اطلاعات به ما کمک می کند تا ایده مورد نظر را در چارچوب درستی ارائه کنیم.

2.      به پرسشهای "چرا که نه " پاسخ بدهیم: بیشتر ایده ها به علل مختلف با شکست مواجه می شوند. بایستی قبل از ارائۀ ایده درمورد مخاطرات، نارسائی ها، و روشهای جایگزین به تفصیل فکر کنیم.

3.      بایستی از تمام هیجان و احساسات در بیان مطالب استفاده کرد: در مورد اینکه چرا فکر می کنیم ایده ما یک ایده خوب است بایستی صراحت داشته و در مورد منفعت های حاصل از آن بسادگی سخن بگوئیم. اما هرگز در مورد حقانیت خودمان اصرار نورزیم. دیگران را با همدلی و تشریک احساسات مان در مورد موضوع، اقناع کنیم.

 

تلفن تماس: 09121269382


  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب