محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
26 شخصیت موفق که با شکست شروع کردند نویسنده: محمد سالاری - دوشنبه ٢٤ تیر ۱۳٩٢

منبع : مجلۀ Mindtrip

ما عادت کرده ایم که دروازۀ گوشهای مان را فقط در مورد موفقیت دیگران باز بگذاریم و بندرت از تلاشها و شکستهای موفق ترین افراد دنیا با خبر هستیم. در اینجا به شروع های ناکام 26 شخصیت موفق جهانی اشاره می شود: 


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
از رقابتهای مخرب در محیط کار بپرهیزیم نویسنده: محمد سالاری - سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳٩٢

برگرفته شده از :HBR هشتم جولای 2013

دربیشتر محیطهای کاری یکی هست که سعی می کند همه کارها و تلاشها را به نام خود ثبت  کند. همیشه هم این وسوسه وجود دارد که کسی بخواهد او را سر جایش بنشاند اما کنترل جاه طلبی چنین فردی بسیار نامحتمل است لذا بایستی از رقابت با وی احتراز کرد. بایستی بیشترین تلاش را بکار برد تا در محیط کار به عنوان متخصص کاری که می کنیم شناخته شویم. واکنش ما به هر انتقادی که وی به تخصص و نحوۀ انجام کار ما دارد بایستی بسیار سرد و خالی از هیجان باشد.

 مثلاً اگر گفت گزارش کارت افتضاحه نباید وارد بحث و جدل با وی شد بلکه بایستی دیگران را درگیر کرد و نظر آنها را پرسید بخصوص اگر مطمئن باشیم که آنها از ما حمایت می کنند. اگر وارد این نوع رقابتها نشویم دیگران نیز بزودی از نقش وی آگاه خواهند شد.

  نظرات ()
مدیران تمرین کنید جهانی بیندیشید نویسنده: محمد سالاری - شنبه ۸ تیر ۱۳٩٢

برگرفته شده از کتاب:  Join The Global Elite توسط گریگوری سی. آنرو و آنجل کابررا

این روزها مدیران کسب و کارها در بازارهای چند فرهنگی شدیداً نیازمند تخصص و دانش مرتبط می باشند. خوشبختانه برای تأمین این نیاز لزومی ندارد که تجربۀ گستردۀ بین المللی و یا تسلط به چند زبان خارجی داشته باشیم. در اینجا تنها به سه نکتۀ مدیریتی برای افزایش کارآئی در این بازارها اشاره می شود:

 


  • مشاهده : نگاهی کنجکاوانه به نحوۀ عملکرد بازارهای خارجی، از همکاران خارجی تا می توانید بپرسید و هیچوقت فکر نکنید که جواب این پرسشها را می دانید.

  • مطالعه و تحقیق: آموزش رسمی و آکادمیک می تواند به وسعت بخشیدن دیدگاه انسان کمک کند اما مطالعه و آموزش های دوره ای و غیر رسمی نیز بسیار مهم هستند. با فرهنگ های دیگر آشنا شوید، ادبیات، فیلم و ... مهم هستند.

  • ذهن باز:
    از قضاوت بپرهیزید. اهمیت درک و شناخت افراد پر تلاش و موفق فارغ از اینکه چه فرهنگ، زبان، مذهب، و یا رفتاری دارند، می تواند بسیار کمک کننده باشد. به آنها احترام بگذاریم، به تجربه های جدید خوشامد بگوئیم و آمادۀ همکاری با آنها باشیم تا فرصتهای جدید را از آن خود کنیم.

انسانهای بزرگ برای انجام کارهای بزرگ ساخته شده اند

موفق باشید

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب