محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
6 گام در تحلیل سود / هزینه نویسنده: محمد سالاری - دوشنبه ۳٠ خرداد ۱۳٩٠

 

منبع: هاروارد بیزنس ری ویو 20 ژوئن 2011

همه می دانند که برای تصمیم گیری  در مورد یک سرمایه گذاری بایستی یک تحلیل سود و هزینه داشته باشند و اگر بیشتر بودن سود به هزینه جذاب بود، آنگاه در مورد آن سرمایه گذاری تصمیم گیری کنند، اما تنها افراد معدودی هستند که بلد هستند این تحلیل را انجام بدهند. اینجا 6 گام برای انجام تحلیل سود / هزینه تقدیم علاقمندان می شود........


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
20 تاکتیک برای اقناع طرف مقابل نویسنده: محمد سالاری - دوشنبه ۱٦ خرداد ۱۳٩٠

منبع:Mind Power News

در اینجا به مهمترین پیامهائی که موجب قانع کردن مخاطب می شود و همگی از پشتوانه های علمی کافی برخوردار می باشند، توجه کنید:


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
11 پارادوکس رهبری نویسنده: محمد سالاری - سه‌شنبه ۱٠ خرداد ۱۳٩٠

منبع : Making sense of Change management

1.     قادر بودن به ایجاد یک رابطه نزدیک با کارکنان و نیز حفظ فاصله مناسب با آنان

2.     رهبردی کردن و در همین حال پشت صحنه جریانات بودن

3.     اطمینان کردن به کارکنان، و نیم نگاهی به اتفاقات داشتن

4.     صبور بودن و دانستن  اینکه کارها چگونه انجام می شود

5.     اهداف یک بخش از سازمان را در ذهن داشتن و نسبت به تمام سازمان وفادار بودن

6.     زمانبندی خوب برای کارها و نیز انعطاف داشتن در اجرای برنامه ها

7.     صراحتاً ابراز نظر کردن و در عین حال سیّاس بودن

8.     ناظر بر اوضاع بودن، و دستی در کارها داشتن

9.     تلاش برای جلب رضایت عموم، و نیز قاطعیت برای پیشبرد اهداف

10. اطمینان از خود و پذیرا بودن نظرات و انتقادات دیگران

11. پویا و فعال بودن و همچنین انعکاس دهندۀ نظرات موجود بودن

  نظرات ()
سه توصیه برای زمانی که در کسب و کار با دوستان شریک می شویم نویسنده: محمد سالاری - شنبه ٧ خرداد ۱۳٩٠

منبع: هاروارد بیزنس ری ویو

 26 ماه مه 2011

 یک دوست با یک ایدۀ جالب در کسب و کار می تواند یک موهبت و یا یک بلای آسمانی باشد. سرمایه گذاری در چنین ترکیبی می تواند برای هر دو طرف جالب و جذاب و سودآور باشد، اما ورود به چنین کسب و کاری بدون هر گونه مطالعه و تحقیق می تواند فریبنده و مسئله آفرین باشد. اینجا به سه نکته اشاره می شود که در چنین شرایطی می تواند مفید واقع گردد:

1.     توافقات خود را مکتوب کنیم : یک توافق شفاهی می تواند سنگ بنای بسیاری سوء تفاهم ها باشد. توجه داشته باشیم این یک قرارداد با ماهیت مالی است نه یک پیمان رفاقت و دوستی. ابزار توافقات مالی، نوشتن و مکتوب کردن است.

2.     یک برنامه کسب و کار داشته باشیم: همانطور که ایده ها به کار مبدل می گردد، لزوم اطمینان از روان بودن کارها و مرتب بودن اوضاع، بیشتر و بیشتر می شود. به همین خاطر بایستی یک برنامه از پیش تعیین شده برای فروش، بازاریابی، هزینه ها و ... داشته باشیم.

3.     شرکاء را بدقت مورد ارزیابی قراردهیم: ورود به یک کار شراکتی بیشتر شبیه یک سراب زیبا و دلفریب است. مواظب باشیم که با نگاه اول فریفته نشویم. بهتر است قبل از ورود به شراکت، یک تحلیل سادۀ SWOT از کار داشته باشیم و نسبت به اوضاع دید مناسبی برای خود فراهم آوریم.


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب