محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
هشت نشان بیماری یک کسب و کار نویسنده: محمد سالاری - چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳٩٠

اقتباس از BNET مقاله جف هادن

صاحبان مشاغل ممکن است در ابتدای راه اندازی کسب و کارشان بطرز عجیبی توجه خود را معطوف کوچکترین جزئیات بنمایند. یک پایگاه اطلاعاتی خوب از مشتریان، یک نقدینگی منطقی، و مدیریت صحیح می تواند بطور طبیعی موجب توفیق در بازار وجلب توجه مشتریان بشود.

چنین جلب توجهی در بازار می تواند یک علامت خوب باشد.....مگر آنکه در عمل، این کسب و کار از عواملی که موجب توفیق آن در گامهای ابتدائی شده است، فاصله بگیرد.

در اینجا به هشت نشانه ای که می تواند زنگ خطر نوعی بیماری در کسب و کارمان باشد و آن را در دراز مدت دچار مخاطره کند، اشاره می کنیم:


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب