محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
قبل از تجدید سازماندهی، خوب فکر کنیم نویسنده: محمد سالاری - سه‌شنبه ٢٠ دی ۱۳٩٠

10 ژانویه 2012

هاروارد بیزنس ری ویو

مدیران عاشق تجدید سازماندهی هستند، اما  تعداد کمی از کارکنان به این تجدید سازماندهی علاقه نشان می دهند.  واقعیت این است که تغییرات ساختاری موجب تحریک نگرانی و ابهام می شود. قبل از آنکه تصمیم بگیریم سازمان و تقسیم کارها را تغییر دهیم ، بهتر است  به این نکات توجه کنیم:

 

  • ما می خواهیم چه مسئله ای را حل کنیم؟ آیا داریم سعی می کنیم بر مشتریان بیشتری متمرکز شویم؟ آیا می خواهیم هزینه ها را کاهش دهیم؟ آیا ساختار سازمان پیچیده شده است؟ به هر حال بایستی دلایل خوبی برای تجدید سازماندهی داشته باشیم، اما قبل از آنکه در دام سازماندهی مجدد بیفتیم بایستی اهداف این کار را به صراحت و روشنی بدانیم.

 

  • آیا تجدید سازماندهی تنها راه حل است؟ تجدید سازماندهی می تواند بسیاری از مسائل را حل کند اما به ندرت به عنوان تنها راه حل باقیمانده قابل طرح است. بهتر است راههای جایگزین و راه حل های دیگر را نیز بررسی کنیم بخصوص راه حل هائی که موجب هزینه و ریسک کمتری هستند.

تلفن تماس: 09121269382

  نظرات ()
کتاب نقشۀ ذهن مشتری منتشر شد نویسنده: محمد سالاری - چهارشنبه ۱٤ دی ۱۳٩٠

این کتاب به محققان بازاریابی و مشاوران تبلیغاتی نشان می دهد که برای دستیابی به عمق خواسته ها و نیازهای مشتریان هدف، و تعیین عوامل اثرگذار این خواسته ها و نیازها بر طراحی محصول و طراحی پیام تبلیغاتی و انتخاب رسانه مناسب، چگونه عمل کنند.

مطالعۀ این کتاب را به تمامی مدیران، مشاوران و محققان بازاریابی و تبلیغات توصیه می کنم. برای تهیه آن می توانید به انتشارات بازاریابی به شماره تلفن : 71 و 66408251 در تهران مراجعه فرمائید.

  نظرات ()
کنفرانس خبری کیش برای اعلان رسمی سمینار 5 خرداد 1391 پروفسور کاتلر برگزار شد نویسنده: محمد سالاری - چهارشنبه ۱٤ دی ۱۳٩٠

این کنفرانس خبری با حضور مدیرعامل شرکت TMBA ، آقای پرویز درگی و مدیر بازاریابی شرکت کاتلر ایمپکت آقای دکتر فهیم کبریا و دکتر حسنقلی پور و دکتر محمد حقیقی و همچنین جمعی از اربابان جراید و رسانه در تاریخ پنجشنبه 8 دی ماه در پردیس بین المللی دانشگاه تهران در کیش برگزار گردید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مارکتینگ نیوز مراجعه کنید. http://marketingnews.ir/index.php?newsid=1121

  نظرات ()
10 مطلبی که استراتژیستها باید بخوانند نویسنده: محمد سالاری - یکشنبه ٤ دی ۱۳٩٠

اسرار توفیق استراتژیک

(توصیۀ هاروارد بیزنس ری ویو)

آیا شرکت شما اوقات و انرژی بسیاری صرف توسعه و تدوین استراتژی می کند و نتایج ضعیفی به دست می آورد؟ ما با کنکاش از میان صدها مطلب و مقالۀ HBR در مورد استراتژی و انتخاب مهمترین آنها برای فرموله کردن این امر مهم در سازمان ها، توصیه می کنیم این ده مطلب را به منظور کسب توانائی نظری برای تدوین استراتژی های رقابتی و هدایت شرکت تان بطور جدی مورد توجه قرار دهید:


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب