محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
چهار گام ساده برای راه اندازی برنامه وفاداری مشتریان نویسنده: محمد سالاری - شنبه ٢٧ آذر ۱۳۸٩

برنامه های ساختارمند به ما کمک می کنند تا کسب و کارمان را رشد بدهیم، مشتریان را حفظ کنیم و در رقابت موفق بشویم.

دو نکته اصلی در توفیق کسب و کارهای کوچک، یکی  تشویق وفاداری مشتریان و دومی ترویج و تبلیغ رفتار خرید می باشد. این برنامه ها را می توان به صورت یک کارت خرید ساده برای هر مشتری یا یک برنامه بازاریابی تدوین شده که به مشتریان به خاطر خرید جایزه می دهد، به اجراء در آورد.

داشتن یک استراتژی رسمی "وفاداری مشتری" که دارای ابزاری برای افزایش فرصتها و رشد  با روشی راهبردی و ویروسی باشد، می تواند کسب و کار ما را کاملاً از رقبا متمایز کند. جالب تراز همه اینکه ما می توانیم برنامه وفاداری مشتری را متناسب با شرایط سازمان، بودجه و خواست های خودمان طراحی کنیم.

بیائید شروع کنیم. در اینجا به چهار نکته برای شروع یک برنامه وفاداری مشتری اشاره شده است:


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب