محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
بازاریابی حسی نویسنده: محمد سالاری - شنبه ٢٥ اردیبهشت ۱۳۸٩

امروزه خریداران و مصرف کنندگان بیشتر و بیشتری در برابر برخی انواع خاص از تبلیغات و بازاریابی سنتی مقاومت (و حتی حساسیت) نشان می دهند. مردم از قبول اطلاعیه های کاغذی با چاپ های عالی هم به طور اتوماتیک امتناع می کنند زیرا هیچ ارتباطی را در مورد ارزش واقعی محصول با مشتری و مصرف کننده برقرار نمی کند.

 


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
چگونه بفروشیم !!؟؟ نویسنده: محمد سالاری - چهارشنبه ٢٢ اردیبهشت ۱۳۸٩

توسط: ناتان برازاک از مرکز هیپتوتیزم کاربردی

به نظر شما تعجب آور نیست وقتی با بازاریابهائی مواجه می شویم که به دنبال بهترین ارتباط بازاریابی و فروش هستند و در همین حال از بارزترین ابزارها که درست در مقابل چشمانشان قرار دارد، غفلت می ورزند؟

آنچه که حتی موضوع را حیرت انگیزتر می کند این است که به جای تشخیص عوامل اثرگذار ناخودآگاه، آنها تمام تلاش خود را صرف پیدا کردن این" بهترین روش" می کنند که غالباً یکطرفه، غیر حسی و گاهی حتی مبالغه آمیز است.

ابزارهای ناخودآگاه روانشناختی ، عبارت از محرک هائی در حافظه هستند که در عمق ذهن افراد جای دارند و تنها نیازمند کشیدن یک ماشه برای شلیک هستند تا به واکنش هائی از قبیل: سفارش دادن ، تقاضای اطلاعات بیشتر، تلفن زدن و یا بازدید از فروشگاه یا محل کار ما، منجر شود.

اگر واقعاً به دنبال پیدا کردن این محرکها هستید، آدم خوش شانسی هستید چون  هفت مورد از آنها را در همین مقاله برایتان فهرست کرده ام. فقط یادمان باشد که این روشها روی کاغذ و یا در فایل های کامپیوترمان برای ما کاری نخواهد کرد!! آنها را باید به کار بست و آنقدر این کار را تکرار کرد تا ملکه ذهن و شگرد کارمان در فروش بشود:


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
بازاریابی حسی در برابر بازاریابی میدانی : تفاوت را تجربه کنید نویسنده: محمد سالاری - شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸٩

در اطراف و اکناف جهان بخصوص در انگلستان مباحثی جدی در مورد تفاوت – و یا اینکه آیا اصولاً تفاوتی وجود دارد یا نه – بین بازاریابی حسی و بازاریابی میدانی ، در جریان است. البته این هر دو روش به دنبال رودررو کردن مردم با برندها هستند. اما به نظر من مهمترین ویژگی و مزیت بازاریابی حسی آن را به عنوان یک گام تکاملی به سمت جلو، تعریف می کند. بازاریابی حسی با تجمیع استراتژی، شرایط محیطی و طراحی تجربه، خود را بگونه ای ارزشمند متمایز جلوه می دهد.

ابتدا اجازه دهید این سئوال را طرح کنیم که تعریف این دو چیست؟


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
بازاریابی حسی:بازاریابی سمت راست مغز در برابر بازاریابی سمت چپ مغز نویسنده: محمد سالاری - سه‌شنبه ۱٤ اردیبهشت ۱۳۸٩

منبع: Journl Of Marketing Mangement

سازمانها به طور سنتی بازاریابی را به عنوان یک واحد وظیفه ای می انگارند که موجب افزایش رقم ترازمالی می شود. با اینحال تکامل تدریجی تفکر مدیریتی موجب گردیده است تا بازاریابی را به عنوان سیستمی که دارای دو حوزه مهم است، مورد توجه قرار دهند. یکی از این حوزه ها  مربوط به علم ساخت و تدوین استراتژی برای سازمانها و دیگری به علم رفتارشناسی و رفتار مصرف کننده به عنوان یک انسان، متمرکز است.....

 


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
7 گام برای بازاریابی کماندوئی نویسنده: محمد سالاری - شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸٩

هفت گام برای بازاریابی کماندوئی

  1. مزیت حقیقی و ذاتی محصول خود را شناسائی کنید.
  2. این مزیت حقیقی و واقعی را به یک فایده معنی دار در زندگی افراد تبدیل و ترجمه کنید.
  3. این مزایا را تا حد امکان به عبارات و جملاتی قابل قبول تبدیل کنید.
  4. توجه مشتری هدف را جلب کنید.
  5. مشتری هدف را به هیجان آورید.
  6. اطمینان پیدا کنید که به وضوح ارتباط برقرار کرده اید و مخاطب منظور شما را درک می کند.
  7. تمامی اقدامات خود را با یک راهبرد خلاقانه دوباه محک بزید.

تلفن تماس : ٠٩١٢١٢۶٩٣٨٢

  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب