محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
چگونه یک مدل کسب و کار بسازیم نویسنده: محمد سالاری - شنبه ۳٠ بهمن ۱۳۸٩

یک مدل کسب و کار بایستی بتواند برنامه عملکرد، نحوۀ پول در آوردن یا ایجاد و ارائه ارزش به مشتریان، و موضوع فعالیتهای یک کسب و کار را توضیح و تشریح کند. یک مدل کسب و کار می تواند در طی دوران عمر یک کسب و کار، تغییر پیدا کند. مدل کسب و کار بسیار کلی تر و مختصر تر از یک طرح کسب و کار(Business Plan) می باشد اما با این حال حتی جهت تشریح یک کسب و کار برای سرمایه گذارها، بانک ها یا کارکنان، مورد استفاده قرار می گیرد....

 


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
بالاخره کتاب بازاریابی حسی منتشر شد نویسنده: محمد سالاری - پنجشنبه ۱٤ بهمن ۱۳۸٩

به نظر من رویکرد به بازاریابی و فروش هم مانند دیگر پدیده های زندگی اجتماعی انسانها، اساساً در دو ویژگی بدسیرتی و نیک سیرتی و جدال تاریخی آنها ریشه دارد: فروش یخچال به اسکیموها یا مفید بودن برای جامعه انسانی به شکلی سود آور؟

بطور کوتاه و مختصر و با نگاهی از دریچۀ ادبیات، شاید این کلام مولانا جلال الدین رومی بتواند سختی معرفی این کتاب را آسان کند:

 

 

 

پنج حس، با همدگر پیوسته اند              زآنک این هر پنج، زاصلی رُسته اند

 

 

قوّت یک، قوّت باقی شود                   مابقی را هر یکی، ساقی شود

 

 

دیدن دیده، فزاید نطق را                    نطق در دیده فزاید صدق را

 

 

صدق، بیداری هر حس می شود             حسّها را ذوق، مونس می شود

 

 

چون ز جو، جست از گله یک گوسفند     پس پیاپی، جمله ز آن سو بر جهند

 

 

گوسفندان حواست را بران                   در چَرا از اَخرَجَ المَرعی چران  

  

تا در آنجا سنبل و نسرین چرند               تا به روضات حقایق ره برند

 

 

هر حِسّت، پیغمبر حسها شود                  جمله حسها را ، در آن جنت کَشد

 

 

حسّها با حسّ تو گویند راز                    بی زبان و بی حقیقت، بی مجاز

 

زبان قاصر برای تشکر از کلیه عزیزانی که بطور مستقیم و غیر مستقیم در تحقق این اثر نقش آفرینی کردند. همت تمامی این عزیزان بخصوص آقایان درگی و آخوندی در به نتیجه رسیدن این کار موجب افتخار است.

برای تهیه کتاب می توانید با بخش انتشارات شرکت TMBA به شمار ه تلفن 4-66028401 تماس حاصل فرمائید.

تلفن تماس:٠٩١٢١٢۶٩٣٨٢

  نظرات ()
چرا بازاریابی کردن اینقدر سخت است!!؟؟ نویسنده: محمد سالاری - شنبه ٢ بهمن ۱۳۸٩

اقتباس از : mediapost.com

واقعیت این است که شکست در پروژه های بازاریابی دارای آمار نجومی است. تنها بخش کوچکی از برنامه های بازاریابی توانسته اند به اهداف از پیش تعیین شدۀ خود دسترسی پیدا کنند. اگر بازاریابی مثل مسابقات ورزشی بود آنقدر قهرمان نداشتیم که کار به لیگ برسد، یا اگر چیزی مانند شرطبندی برای مسابقه اسب سواری با حضور 10 سوار کار بود، بازهم احتمال برنده شدن 1 به 10 وجود داشت اما اگر بازاریابی مانند یک پل بود هرگز به خود اجازه نمی دادیم که در یک روز طوفانی از روی آن عبور کنیم.

چرا؟ چرا راه انداختن سیستم بازاریابی، تداوم ، یکپارچه کردن و اعتماد کردن به آن تا این اندازه سخت است؟ ممکن است بگوئید:


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب