محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
چگونه بازاریابی می تواند بر برند سازی تأثیر بگذارد نویسنده: محمد سالاری - سه‌شنبه ۱٧ آذر ۱۳۸۸

توسط: Bruce Tait از شرکت مشاوره برند Fallon

شرکتهای زیادی بر موضوعات مدیریت بازاریابی و برند متمرکز هستند و ملاحظات ما نشانگر شتاب و توجه خاصی است که به حوزه برند مبذول می گردد.

نوعی احساس نومیدی در بیشتر دپارتمانهای تحقیقات بازار که معدودی از آنها به خود جرأت می دهند تا رشد سازمانی را از مدخل ابتکار و نوآوری برند دنبال کنند، مشاهده می شود. با این همه ارزش واحد بازاریابی سازمانها به نظر می رسد رو به افول باشد و بسیاری از مدیران ارشد اجرائی بر کاهش هزینه متمرکز می باشند زیرا معتقد هستند که دیگر رشد چشمگیر درآمد ، امکان پذیر نیست....

 


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب