محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
خوب عالی تر: چگونه بازاریابی خوب زمینه ساز دموکراسی بهتر می گردد نویسنده: محمد سالاری - یکشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۸۸

Greater Good: How Good Marketing Makes for Better Democracy

اثر : John A.Quelch

اثر گذاری پارادایم ها بر نگرش و طرز رفتار انسانها موضوعی است که بسیاری از روانشناسان را به خود مشغول نموده است. از آنجا که به قول فیلیپ کاتلر طی تعریفی که در سال 1981 از بازاریابی ارائه داد:" بازاریابی فعالیتی انسانی(نه ماشینی) است که از طریق مبادله ، تأمین نیازها و خواسته های انسان را هدف قرار می دهد" ، لذا امتزاج مباحث بازاریابی با موضوعات علوم انسانی از جمله روانشناسی و اجتماعی، امری است بدیهی.

آقای "جان کلچ" استاد بازاریابی دانشگاه هاروارد در یکی از جدیدترین کتابهای خود با عنوانی که در بالا بدان اشاره گردید، این مطلب را از زوایه ای نو مورد توجه قرار داده است.....


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
روش تحلیل پارتو نویسنده: محمد سالاری - شنبه ۱٧ امرداد ۱۳۸۸

انتخاب مهمترین اقداماتی که بایستی به کار گرفته شوند

روش تحلیل پارتو،تکنیک بسیار ساده ای است که به شما کمک می کند تا اثربخش ترین اقداماتی که بایستی اتخاذ نمائید را انتخاب کنید.

این تکنیک از اصل پارتو - اینکه با انجام 20% از کارتان می توانید 80% از منافع و استفاده های ناشی از تمام آن کار را کسب نمائید – تبعیت می نماید. روش تحلیل پارتو یک تکنیک رسمی برای یافتن آندسته از اقداماتی است که حامل بیشترین منافع برای شما خواهد بود. این تکنیک بخصوص زمانی مفید است که بسیاری از گزینه های احتمالی، ذهن شما را به خود مشغول کرده باشند.....


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
یخش بندی بازار نویسنده: محمد سالاری - یکشنبه ٤ امرداد ۱۳۸۸

بخش بندی بازار(Segmentation) موضوعی است که بایستی با تعیین بازار هدف(Targeting) و تعیین جایگاه ذهنی یا موضع یابی(Positioning)  تکمیل گردد.

یک فعالیت بازاریابی اصولی به منظور رسانیدن محصول یا خدمت به نزد مشتری درست، در مکان درست، در زمان درست، و با قیمت درست، مقدمتاً با بخش بندی بازار، آنگاه با تعیین بازار هدف که یک یا تعدادی از بخشهای بازار می باشد، و سپس با تعیین جایگاه ذهنی و موضع یابی، به انجام می رسد.....


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب