محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
25 نکته در مورد برقرار گردن ارتباط به نحوی اثربخش نویسنده: محمد سالاری - شنبه ٢٧ تیر ۱۳۸۸

بازاریابی شامل خیلی چیزها می شود. یکی از آنها توان برقرار کردن ارتباط است. این موضوع برای تبلیغات نیز صدق می کند. روزی یکی از بزرگان کسب و کار درتعریف تبلیغات گفت : "تبلیغات همان چیزی است که وقتی نمی توانی کسی را ببینی، بدان اقدام می نمائی. این کل داستان تبلیغات است". اما در زمانی که می توانید بروید و کسی را ببینید چی؟ اینجاست که .....


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
مصاحبه مدیر عامل شرکت مکنزی، "آقای یان دیویس" نویسنده: محمد سالاری - چهارشنبه ٢٤ تیر ۱۳۸۸

    

Source : Mackinsey Quarterly

کاملاً واضح است که رکود جاری اساساً متفاوت از دیگر رکودها طی دهه های اخیر می باشد. ما در حال تجربه نه تنها یک دور جدید از کسب و کار می باشیم، بلکه در شرف تجدید ساختار نظم اقتصادی نیز می باشیم.

برخی از سازمانها صرفاً بقا برای کوتاه مدت را در دستور کار خود قرار داده اند. عده ای دیگر در هاله ای از ابهام راجع به چگونگی جایگاه خود در دوران پس از رکود می اندیشند. سئوال این است که شرایط پس از رکود چه خواهد بود؟ .....


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
راه اندازی یک برنامه موفق "کسب اطلاعات در مورد رقبا" نویسنده: محمد سالاری - سه‌شنبه ۱٦ تیر ۱۳۸۸

Competitive Intelligence Program (CIP)

برنامه های موفق کسب اطلاعات در مورد رقبا (CIP) ، عمدتاً امکان عکس العمل مناسب به بازار را برای شرکت شما فراهم می آورد. این برنامه شما را قادر می سازد تا در مورد تحولات بازار هم، بتوانید پیش بینی نمائید. کسب اطلاعات در مورد رقبا، ابزار تصمیم گیری برای پیش بینی و تعیین نقاط ضعف و فرصتها را در استراتژی خودتان و همچنین استراتژی رقبا، برایتان فراهم می نماید.....

 


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
نرخ بازگشت سرمایه (ROI) : ابزارهای تجارت و کسب و کار نویسنده: محمد سالاری - یکشنبه ۱٤ تیر ۱۳۸۸

منبع: Research World ژوئن 2009

بازاریابها زیر فشار فزاینده ای برای نشان دادن بازگشت سرمایه می باشند، اما واقعاً چگونه می توانیم از این ابزار به صورت ملموس استفاده کنیم و شاخص های این اندازه گیری تا چه اندازه اعتبار دارند؟

پیمایش های اخیر موسسه Forrester و Jupiter/Verse بیانگر این است که تعداد زیادی از مدیران ارشد بازاریابی شدیداً در مورد توجیه عاقلانه بودن هزینه های بازاریابی، تحت فشار قرار دارند. اما نگرانی از جائی دیگر است. بیشتر مدیران بازاریابی با اینکه در مورد نیاز به بهبود و پیشرفت تردید ندارند، اما راجع به شاخص ROI با ابهامات فراوانی مواجه می باشند.....

 


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
تحلیل هزینه / سود Cost/Benefit( ارزیابی کمی برای تعقیب یک اقدام) نویسنده: محمد سالاری - یکشنبه ۱٤ تیر ۱۳۸۸

منبع : mindtools

ممکن است در پیدا کردن راه حل برای مسائل بسیار خلاق بوده باشید و در انتخاب بهترین راه حلهای موجود بسیار سخت گیر باشید، با اینحال شاید بد نباشد به نسبت وقت و سرمایه مضاعفی که مصروف حل یک مسئله می نمائید این راه حل را نیز امتحان کنید.....


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
شش طرز فکر(نگاه به مسئله از کلیه زوایا) نویسنده: محمد سالاری - دوشنبه ۱ تیر ۱۳۸۸

Six Thinking Hats

شش طرز فکر" ابزاری قدرتمند برای بررسی تصمیمات مهم از زوایای گوناگون می باشد. این ابزار به شما کمک می نماید تا روش فکری معمولی خود را کنار بگذارید. به همین ترتیب این ابزار شما را به درک کاملی از پیچیدگی یک تصمیم، و تعیین موضوعات و فرصتهائی که در غیر اینصورت شاید مورد توجه قرار نگیرند، نائل می نمایند.......


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب