محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
تحلیل متقارن (Conjoint Analysis) را در 15 دقیقه بیاموزید نویسنده: محمد سالاری - چهارشنبه ٢٧ خرداد ۱۳۸۸

تحلیل متقارن (Conjoint Analysis) را در 15 دقیقه بیاموزید

منبع :Quirk’s Marketing Research Review  و Quick MBA

گرد آوری و ترجمه : محمد سالاری

تحلیل متقارن یک تکنیک شناخته شده تحقیقات بازاریابی است که به منظور تعیین ویژگیهای یک محصول جدید و نحوه قیمت گذاری آن مورد استفاده بازاریابان قرار می گیرد و اولین بار در اوایل دهه 1970 مورد استفاده قرار گرفت. تحلیل متقارن از آنجهت شهرت یافته است زیرا که بسیار ارزانتر و انعطاف پذیرتر از روش تست مفهوم به اهداف فوق نائل می آید.هم اکنون نرم افزارهائی به همین نام برای تحلیل داده های به دست آمده در بازار نرم افزار وجود دارد.........

 


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
زمانی که بازاریابی را بایستی متوقف کرد نویسنده: محمد سالاری - دوشنبه ٢٥ خرداد ۱۳۸۸

برای توقف فعالیت بازاریابی هیچ وقت بهتر از روزی نیست که بخواهید کسب و کارتان را  تخته و تعطیل کنید. آنچه هیچگاه نبایستی فراموش کنید این است که بازاریابی فعالیتی پایان ناپذیر بوده و با حیات یک کسب و کار عجین می باشد. این فعالیت آغاز و میانه دارد ولی پایانی برای آن متصور نیست. زیرا این روندی است که آنرا بهبود می دهید، تکمیل می کنید، تغییر می دهید، حتی گاهی در آن متوقف می شوید، اما هیچگاه آن را کاملاً متوقف نمی نمائید.....


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
مردم به هزارو یک دلیل خرید می کنند- چند تا از این دلایل را می دانید؟ نویسنده: محمد سالاری - چهارشنبه ٦ خرداد ۱۳۸۸

هر چقدر علت و دلیل مشتریان برای خرید را بدانید، در انجام فعالیتهای بازاریابی خودتان موفق تر خواهید بود.آقای Geoff Ayling در کتاب فوق العاده خود "تبلیغات واکنش سریع" به کسانی که می خواهند بازاریاب کماندوئی باشند پنجاه دلیل خرید مشتریان را ارائه می دهد. شاید این پنجاه دلیل به خلاقیت شما کمک نماید تا علتهای دیگر خرید مشتریان تان را کشف کنید. فراموش نکنید دانستن این علت ها شروع راه است و برای تأمین این نیازها بایستی .....


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب