محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
زلزله هائیتی؛ درس دیگری برای بازاریابی نویسنده: محمد سالاری - دوشنبه ۱٩ بهمن ۱۳۸۸

منبع : Harvard Business Review

560 میلیون دلار طی 17 روز.این مبلغی است که مطابق با پیمایش به عمل آمده توسط Chronicle of Philanthropy توسط افراد نیکوکار از طریق 40 مؤسسه خیریه در طی تنها 17 روز به زلزله زدگان هائیتی کمک شده است.

چطور این همه پول؟ سئوال خوبی است اما پاسخ آن قطعاً به این علت نیست که انسانها در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ هستند .....


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
اندازه گیری توان و پتانسیل برند نویسنده: محمد سالاری - شنبه ۱٧ بهمن ۱۳۸۸

منبع : Research World Dec 2009

نویسنده : Earl L .Taylor (مدیر ارشد بازاریابی در موسسه علوم بازاریابی)

برای درک بهتر نقش برند در تصمیم خرید، بایستی به ملاکهای دیگری که مصرف کنندگان در هنگام خرید مورد توجه قرار می دهند نظیر قیمت، کیفیت، و راحتی خرید نیز اشاره کنیم.Mark Fischer ( از دانشگاه پاسائو)، Franziska Voelckner ( از دانشگاه کولون) و Henrik Sattler (از دانشگاه هامبورگ) به معرفی یک شیوه جدید اندازه گیری ارتباط برند با طبقه محصول Category Brand Relevance (CBR) - برای محاسبه سهم نسبی برندها در تصمیم گیری خرید مصرف کننده، اقدام کرده اند.....

 


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب