محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
مراحل تشکیل گروه نویسنده: محمد سالاری - یکشنبه ٢۳ فروردین ۱۳۸۸

منبع:mindtools

"بروس توکمان"، روانشناس سرشناسی است که برای اولین بار در سال 1965 پس از ترک دانشگاه پرینتستون، چهار گام را برای تشکیل هر گروه، برشمرد. وی با مشاهده رفتار گروههای کوچک در محیط های گوناگون، دریافت که این گروهها از چهار مرحله عبور می کنند. به نظر "توکمان" این گروهها قبل از آنکه به بالاترین درجه کارآئی برسند بایستی این چهار مرحله را طی نمایند. وی مدل خود ...


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
استراتژی چیست؟ ( اثربخشی عملیاتی ، استراتژی نیست) نویسنده: محمد سالاری - چهارشنبه ٥ فروردین ۱۳۸۸

توسط : مایکل .ای. پورتر

منبع : Harvard Business Review

مدیران به مدت بیش از دو دهه است که آموخته اند کسب و کارها دیگر به  روش قدیمی قابل اداره کردن نیستند و به همین منظور قواعد و روشهای علمی جدیدی را به کار بسته اند. واقعیت این است که شرکتها بایستی بتوانند به تغییرات محیطی ناشی از رفتار رقبا و تغییرات بازار  به سرعت  عکس العمل نشان دهند. آنان بایستی با مقایسه و تطبیق دادن مداوم بهترین عملکردها ، خود را ارتقاء دهند. آنها بایستی .....


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب