محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
چگونه یک تست مفهوم را به اجرا در آوریم نویسنده: محمد سالاری - شنبه ٢٥ آبان ۱۳۸٧

 نویسنده : Scott Smith ، دارای دکترای بازاریابی و روشهای کمی از دانشگاه دولتی پنسیلوانیا

ترجمه از : محمد سالاری

                                                                                                                             

چگونه یک تست مفهوم را به اجرا در آوریم

 

تست مفهوم عبارت است از ارزیابی یک ایده ناپخته که نشاندهنده ماهیت اصلی یک محصول می باشد. این ایده در روند رشد و توسعه خود می بایست به یک استراتژی بازار تبدیل گردد. منظور از استراتژی بازار، متقاعد نمودن مشتریان بازار هدف به این نکته است که یک ایده یا محصول خاص دارای منافع و مزایای مورد علاقه آنان بوده و واقعاً دارای همان چیزی است که اعلام می دارد.

تعریف دقیق تری که وجود دارد ما را به بررسی عمیق تر محصول مصرفی و کاربردهای ارتباطاتی برای اطلاع رسانی در مورد تست های مفهوم رهنمون می گردد:

تست مفهوم عبارتست از فرآیند استفاده از روشهای کمی و کیفی برای ارزیابی عکس العمل مصرف کننده به بک ایده محصول قبل از تولید انبوه و ارائه آن به بازار. این فرآیند همچنین می تواند برای برقراری ارتباط به منظور تعییر دیدگاههای مصرفی در مورد محصولات موجود نیز به اجراء در آید.


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
رهبری تغییر نویسنده: محمد سالاری - پنجشنبه ٩ آبان ۱۳۸٧

                                               رهبری تغییر

 

برگرفته شده از:

منطق الطیر عطار نیشابوری

کتاب Leading Change نگاشته جان . پی.کاتر  استاد اسبق دانشگاه هاروارد

کتاب درسهائی از آینده نگاشته ژول آرتور بارکر  (مدل پرداز )

 

رهبری و هدایت تغییر در سازمانها می تواند بالاترین و آخرین آزمایش برای شایستگی یک رهبر قلمدار گردد.در واقع هیچ کسب و کاری قادر نخواهد بود تا بدون بازسازی سازمان و کسب و کار خود، برای مدت طولانی در بازار دوام آورده و باقی بماند.

مطابق با اصل بقا، سازمانها می بایستی .........


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب