محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
منحنی گرایش بازار برای محصولات و خدمات فن آوری پیشرفته نویسنده: محمد سالاری - یکشنبه ٢۸ مهر ۱۳۸٧

تغییر و تحول بازار به عنوان فرآیندی تعریف شده است که طی آن یک نوآوری در بازار فراگیر شده، و پس از مدتی به بخش بزرگ بازار هدف نفوذ نماید.زمانی که یک محصول یا نوآوری به بازار عرضه گردد، نفود آن شروع و از طریق یک منحنی انواع مشتریان با گروه .....


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
افسانه قیمت محوری در تغییر بازار(حوزه مشاغل فن آوری پیشرفته) نویسنده: محمد سالاری - چهارشنبه ۱٧ مهر ۱۳۸٧

در بیشتر موارد شاهد این موضوع بوده ایم که کاهش قیمت به انتخاب محصول توسط مشتری انجامیده است. اما این نکته را نباید به اشتباه به عنوان عامل رونق بازار برای یک محصول به حساب آورد و اینگونه تصورکرد که .....


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
هقت توصیه به مدیران مشاغل کوچک نویسنده: محمد سالاری - سه‌شنبه ٩ مهر ۱۳۸٧

 

                                                                                                                           

هیچ مدیری نمی تواند به جای تمام کارکنانش فکر کند،تصمیم بگیرد، و کار کند زیرا اگر اینگونه بود دیگر چه نیازی به استخدام کارکنان و همکاری با دیگران و تاسیس شرکت وجود داشت؟

برای بالا بردن راندمان کار و همکاری با دیگران بایستی .....


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب