محمد سالاری
تماس با من
پروفایل من
آرشیو وبلاگ
      مشاوره کسب و کار،طراحی سیستم بازاریابی ویژه سازمانهای کوچک (ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا کسب و کار شان را بطور علمی راه اندازی و با بهترین سود آوری اداره کنند تلفن تماس : 09121269382 خدایا جرآتی عطا فرما تا بهبود دهیم آنچه که می توانیم، صبر کنیم بر آنچه که نمی توانیم (بهبود دهیم) و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم)
ورشکستگی شرکتها،مقصر کیست؟ نویسنده: محمد سالاری - شنبه ۳٠ شهریور ۱۳۸٧

منبع: Harvard Business

هیج تردیدی نیست که محیط اقتصادی امروز برای همه شرکتها سخت و طاقت فرسا است. به سختی می توان روزی را به خاطر آورد که خبری در مورد انحلال، تسویه، یا ورشکستگی شرکتها وجود نداشته باشد.

یکی از آخرین شرکتهائی که اعلام ورشکستگی نموده است،


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
شش ویژگی برای تعالی نویسنده: محمد سالاری - دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۸٧

jim Zabolovski

چنانچه در نظر دارید در زندگی خصوصی و یا شغلی خود به تعالی دسترسی پیدا کنید، بایستی این شش ویژگی برای کسب تعالی را بدانید .

تعالی دست یافتنی است

فقط معدودی از کسب و کارها دارای مزیت رقابتی می باشند. این تعداد از کسب و کارها، مدیران معمولی یا CEO ها را مأیوس از این طرز تفکر می نمایند که آنان هرگز بتوانند یک شرکت متعالی و عالی بسازند. البته باید دانست که وقتی صحبت از تعالی می شود، اندازة شرکت و کسب و کار دیگر اهمیتی نخواهد داشت.


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
احساس و هیجان را در محصولات خود چگونه به نمایش در آوریم نویسنده: محمد سالاری - سه‌شنبه ۱٢ شهریور ۱۳۸٧

منبع : Harvard Business Publishing  

  آیا تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که بسته بندی، رنگ،رایحه و بو، و اندازه و یا حتی صدای استفاده از محصول می تواند برانگیزاننده نوعی احساس در مشتری و یا حتی مردم به طور عام باشد؟


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
دوستان من فوروم مشاوران انجمن جهانی بازاریابی حسی استخدام حرفه ای DR. Heinz روز نوشته های برویز درگی بازاریابی حسی - میدانی مدیریت ارتباط مشتری آقای سعید میرواحدی وبلاگ آقای بیابانی دکتر احمد روستا چهارراه تبليغات سیگما گروپ اقتصاد آنلاین رفتار سازمانی پرتال زیگور طراح قالب